You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

06
aug.
06
aug.

Sistemul tip carucior VARIOKIT VTC folosit pentru constructia tunelului Werrington Grade Separation

6 aug. 2021


Documentație articol de presă

6 aug. 2021
Regatul Unit
  • Articole de presă (ro)
  • 2.856 Caractere (exclusiv interspații)
  • 4 Imagini presă
  • 25.7 MB
Descărcați documentația articolului de presă

Werrington Grade Separation, Werrington, Regatul Unit

Pentru construcția tunelului de separare Werrington Grade, sistemul tip carucior VARIOKIT VTC  și alte componente standard PERI au fost utilizate pentru o soluție care, în ciuda structurii sale dreptunghiulare, a dat un rezultat curbat. Soluțiile de cofraj și schele coordonate optim dintr-o singură sursă, precum și servicii inteligente de planificare anticipate  au asigurat că proiectul se desfășoară fără probleme.

Scopul separării Werrington Grade din Cambridgeshire a fost îmbunătățirea infrastructurii feroviare. Prin tunelarea sub linia existentă cu noua linie de cale ferată, capacitatea liniei principale a coastei de est ar trebui mărită și timpul de călătorie redus.

Tunelul curbat, cu o lungime de aproximativ 160 m, a fost turnat monolitic cu doar un singur carucior de cofraj dreptunghiular. În timpul unei închideri de nouă zile a liniei de cale ferată în ianuarie 2021, structura a fost ridicată în poziție.

 

Lucrând împreună la o soluție coordonată

Clientul PERI Bell Formwork ltd avea nevoie de o soluție care să le permită să finalizeze tunelul rapid, eficient și fără costuri materiale ridicate. Pentru a proiecta împreună această soluție, o echipă internațională de ingineri PERI din Marea Britanie și Germania a fost implicată în acest proiect încă de la început și și-a combinat expertiza din proiectele anterioare.

Cu un sistem tip carucior de cofraj tunel VTC personalizat, format din componente standard de la kitul de construcții VARIOKIT Engineering, în combinație cu grinzile GT 24 și șenilele de diferite lungimi, cerințele proiectului ar putea fi îndeplinite. Nu numai că sistemul a format curbura tunelului, ci și a redus cantitatea de cofraje speciale la minimum, fiind necesar un singur transport de cofraj tunel.

 

Economii imense de timp datorită utilizării sistemului hydraulic

Hidraulica vagonului de cofraj tunel VTC a jucat un rol important în timpul proiectului: a permis clientului să lovească rapid și în siguranță ambele părți inferioare și plăcile interioare în același timp și să treacă la secțiunea următoare fără a fi necesară demontarea și remontarea cofrajului. Odată ce sistemul a funcționat, au fost necesare doar ajustări minime. În total, tunelul a fost astfel turnat în nouă secțiuni de betonare, fiecare având 17 m lungime și 8 m înălțime. Combinația dintre secvența de betonare și viteza mare a sistemului VTC a contribuit la economisirea a zece zile complete pe ciclu.

 

Soluție de cofraj și schele dintr-o singură sursă

Pentru a permite accesul la partea inferioară a plăcii, un turn mobil pentru scări format din componente din setul de schele PERI UP a fost integrat la capătul frontal al soluției de cofraj. Acest lucru ar putea fi mutat împreună cu vagonul de cofraj tunel VTC. Compatibilitatea PERI UP cu soluția de cofrare a permis accesul perfect pentru agenți, deoarece a continuat să transporte cu caruciorul de tip VTC la fiecare secțiune de turnare. Acest lucru a minimizat efortul de instalare și a economisit timp prețios la fața locului.