You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Descoperiți PERI

Reperele companiei noastre

Alăturați-vă nouă într-o impresionantă călătorie prin istoria interesantă și plină de evenimente a Companiei PERI. Produse de cofrare și eșafodaje avansate din punct de vedere tehnologic, precum și construcții fascinante, caracterizează dezvoltarea continuă a afacerii companiei.

1969

Cum a început totul

Începuturi

Artur Schwörer împreună cu soția sa, Christl, au fondat compania PERI. Scopul acestei companii era raționalizarea construcțiilor de beton. Lucrările de construcție trebuie să fie mai simple, mai rapide și mai sigure.

De ce PERI? PERI este un prefix grecesc care înseamnă "în jurul".

Cofrajul înconjoară betonul – schela înconjoară clădirile.

PERI T 70

Prima grindă de cofraj este produsă sub denumirea PERI T70. Prima comandă constă în 80 de bucăți grinzi de cofraj cu lungime de 3.05 m. Grinzile sunt impregnate manual cu ajutorul unui burete fixat pe un tub de plastic și apoi încărcate direct în camion. Anual se produc aprox. 50,000 de metri liniari.

Hala de producție a fost construită pe o suprafață de 6,000 m² în Weissenhorn.

Platforma de producție a fost construită pe o suprafață de 6,000 m² în Weissenhorn.

Logo-ul PERI la momentul 1969 și grinda de cofraj T70

1970

Primul contract major

Contract major pentru PERI: Stația de ridicare a navelor Scharnebeck lângă Lüneburg, Germany

Stația de ridicare a navelor Scharnebeck lângă Lüneburg, Germany

Cea mai înaltă instalație de ridicare a navelor din lume face conexiunea între Canalul Mittelland și Râul Elbe pe o diferență de nivel de 38 m.

1972

Se deschid primele filiale

În 1972 apar primele filiale PERI - Stuttgart și Hamburg

PERI se extinde în Germania

Primele filiale sunt deschide la Hamburg și Stuttgart.

1974

Primele subsidiare

Harta Europei cu primele subsidiare PERI - Franța și Elveția

PERI se extinde în Europa

Primele subsidiare sunt deschide în Elveția și Franța.

1984

PERI se îndreaptă către o nouă eră

Harta lumii

PERI USA

Prima subsidiară în afara continentului european.

Grinda de lemn cu zăbrele GT 24 - forma evoluată a grinzii T-70 V

GT 24 grinda de lemn cu zăbrele

Ca o evoluție a grinzii T-70 V de 36 cm înălțime, noua grindă cu zăbrele GT 24 oferă mai multă flexibilitate pe șantier datorită înălțimii reduse cu 12 cm, păstrându-și stabilitatea dimensională.

1985

Baraj în Turcia și panoul de cofraj TRIO

Barajul Atatürk,  Turcia

Schela mobilă cățărătoare dispusă unilateral SKS își începe povestea de succes la nivel internațional odată cu construirea celui de-al treilea cel mai mare baraj din lume.

Barajul Atatürk în Turcia - în execuție în 1985

TRIO, panoul de cofraj lider pe Europa

Sistemul universal de cofraj pentru pereți se caracterizează prin câteva componente individuale, fapt ce are ca rezultantă operațiuni de cofrare mai rapide. Câțiva ani mai târziu TRIO devine lider de piață.

Cleștele BFD pentru panourile de cofraj TRIO
Puținele accesorii diferite și, în particular, cleștele universal de îmbinare și aliniere BFD ce poate fi manevrat cu o singură mână, asigură operațiuni rapide și ușor de realizat cu TRIO.

1989

Sistemul auto-cățărător ACS

O nouă țintă în tehnologia sistemelor auto-cățărătoare

PERI lansează sistemul auto-cățărător ACS. Cățărarea se face cu ajutorul unui mecanism hidraulic fără a se utiliza macaraua. Platformele de lucru asigură protecție personalului de lucru indiferent de condițiile meteo.

1991

Programul CAD

73 de stații CAD moderne înlocuiesc planșetele de desen din Weissenhorn.

Inginer în fața unei stații PC lucrând la un desen în CAD

1992

MULTIPROP și SKYDECK

SKYDECK - pentru asamblare ușoară și sigură. Panourile se blochează pe poziție și nu mai balansează. Chiar și personalul fără pregătire poate învăța foarte repede să-l manevreze.

bauma 1992

La Bauma, ediția 1992, PERI prezintă sistemele inovatoare din aluminiu - cofrajul de planșeu SKYDECK și popii de susținere MULTIPROP. Greutatea redusă, capacitatea portantă mare, scala metrică integrată și piulița cu auto-curățire explică succesul rapid al sistemului MULTIPROP în jurul lumii.

1994

Tunelul Öresund, Denemarca-Suedia

Echipamentul de cofrare PERI pentru cel mai mare tunel din beton monolit: Tunelul Öresund ce leagă Danemarca de Suedia

Echipamentul de cofrare pentru cel mai mare tunel monolit din lume 

Segmentele de tunel se produc într-o fabrică special creată. Elementele individuale sunt apoi transportate pe pontoane în largul mării și apoi scufundate exact pe poziția finală a acestora.  

PERI deține 13 filiale în Germania și 22 de subsidiare în jurul lumii. Portofoliul de produse include mai mult de 2000 articole.

25 de ani PERI
Celebrarea aniversării

1998

Sistmul de schelă PERI UP, Turnurile Petronas și Quadragon

Sistemul de schelă PERI UP a fost lansat în 1998

Sistemul de schelă PERI UP 

Odată cu dezvoltarea sistemului de schelă PERI UP, PERI își începe activitatea pe piața schelelor. Schela de fațadă The PERI UP T 72 cu cadru T și mână curentă în avans este sigură și rentabilă. 

Turnurile Petronas, Kuala Lumpur, Malaysia

În timpul construcției celei mai înalte clădiri din lume, la vremea aceea, de 452 m, utilizarea sistemului auto-cățărător ACS asigură un progres al lucrărilor de construcție fără probleme. 

Petronas Towers, Kuala Lumpur, Malaysia - Cea mai înaltă clădire din lume în 1998

Noua clădire a administrației  

Cu Quadragon, o ultra-modernă clădire de birouri pentru conducerea PERI este realizată în Weißenhorn.

Clădirea administrației PERI în Weissenhorn

2000

PERI cu un nou logo

Noul logo PERI

Săgeata orizontală simbolizează creșterea prezenței pe piață și numărul în creștere a clienților satisfăcuți. Săgeata verticală simbolizează îmbunătățirea calității tuturor serviciilor PERI.

Logo-ul PERI

Producția

20,000 de metri liniari de grindă de cofraj sunt produși zilnic. 

Grinda de cofraj GT 24

2003

Cel mai lung pod hobanat din lume

Viaductul Millau, Franța - Cel mai înalt pod hobanat din lume în faza de construcție

Viaductul Millau, Franța

Podul hobanat de 2.5 km lungime este construit utilizând cofraje speciale din oțel, ridicate etapă de etapă cu ajutorul sistemului auo-cățărător ACS.

2004

De la o sculptură la o clădire

Turnul Torso, Suedia

Datorită arhitecturii sale torsionate, complexul cu funcțiune de rezidență și birouri de 190 m înălțime, necesită un concept special de cofraj susținut cu unități auto-cățărătoare ACS.

Turnul zgârie-nori Torso - în Suedia

2005

Noi provocări în tehnologia cofrajelor și investiții în viitor

Muzeul Mercedes Benz, Stuttgart, Germany în faza de construcție

Muzeul Mercedes Benz, Stuttgart, Germania

Proiectul pilot pentru producerea unităților de cofraj 3D fixează noi standarde în tehnolgia cofrajelor. 

Prezentarea generală a Companiei PERI în 2005

Investiții în viitor

PERI își extinde aria de producție cu până la 80% și dublează mărimea platformelor logistice și a depozitelor cu livrare. Cu totul, PERI investește aprox. 80 milioane de euro la Weissenhorn.

2007

Echipamentul de construcție VARIOKIT

Cofraj de tunel realizat cu sistemul VARIOKIT și proiectare în CAD

Flexibilitate și funcționalitate pentru o gamă largă de structuri auto-portante 

Pentru preluarea încărcărilor compuse caracteristice lucrărilor de tunele, poduri și alte tipuri de construcții, PERI pune la dispoziția clienților, pentru prima data, un echipament de construcție ce constă din componente și piese de îmbinare standardizate ce se pot închiria.

Consiliul de administrație PERI în 2007: Artur Schwörer, Alexander Schwörer, Christian Schwörer

Continuitate

Consiliu de Administrație 2007 - Fondatorul companiei Artur Schwörer (decedat 2009) împreună cu fii săi Alexander și Christian.

Centrala electrică pe bază de bio-masă lemnoasă ce deservește platformele de producție PERI

Sustenabilitate

Centrala electrică pe bază de bio-masă lemnoasă ce deservește platformele de producție de la Weissenhorn este un simbol al sustenabilității economice și ecologice la PERI.

2008

Construcția unui pod impresionant

Podul Sheikh Khalifa, Abu Dhabi, Emiratele Arabe Unite

Cu o lungime de 1.455 km și o lățime impresionantă de 60 m, podul Sheikh Khalifa face conexiunea între țărmul aferent Abu Dhabi și Insula Saadiyat.

Podul Sheikh Khalifa în execuție cu PERI VARIO GT 24

2009

Un etaj pe săptămână

Hotelul și Turnul Trump International, Chicago, USA

Mulțumită sistemelor SKYDECK și ACS, giganticul complex hotelier și rezidențial este finalizat în timp record. Rezultatul constă în cea mai înaltă clădire din beton armat din America.

Trump International Hotel & Tower, Chicago, USA - The floor plan for this impressive building complex tapers gradually in four steps as it rises majestically in the air: at heights of 65 m, 121 m, 201 m and 338 m.

2011

Șantierul secolului

Schleusenanlagen Panamakanal, Panama - The Miraflores lock system on the Pacific coast is around 1.8 km long and lifts the vessels using three chambers to a height of 26 m above sea level. (Photo: ACP)

Extinderea canalului Panama

Necesarul de materiale pentru construirea noilor ecluze gigant pe coastele oceanelor Atlantic și Pacific reprezintă cea mai mare comandă pentru un singur șantier din istoria companiei.