You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Al Bustan Street South, Doha, Qatar

Datele proiectului

Contact: Doha, Qatar

  • Dezvoltare infrastructurala in Doha pentru Cupa Mondiala de Fotbal FIFA 2022 din Quatar
  • Construcția Al Bustan Street South este una dintre cele patru părți care alcătuiesc proiectul de infrastructură a coridorului Sabah Al Ahmad
  • La finalizare, un număr de patru drumuri cu o multitudine de poduri cu autostrăzi cu mai multe benzi vor conecta cele cinci stadioane de fotbal din Doha cu zonele de nord și sud ale orașului
  • Al Bustan Street South oferă poduri cu o lungime totală de 10 km
  • Extinderea drumului existent, care în prezent este format din trei benzi pe fiecare direcție, cu una până la două benzi pe fiecare parte

Cerințe

  • Proiect care va fi finalizat la timp pentru începutul Cupei Mondiale de fotbal FIFA 2022 din Quatar
  • Respectarea calendarului solicitant pentru finalizare
  • Geometrie complexa a podului cu grosimi cuprinse intre 3,2 m si 4,0m
  • Nici o perturbare semnificativa a traficului in Doha in timp ce lucrarile de constructie sunt in desfasurare
  • Transfer optim al sarcinilor mari de elemente prefabricate din beton

Client

Hyundai E&C

Avantaje client

  • Procurarea unei soluții complete folosind cofraje și sisteme de schele care economisesc timp dintr-o singură sursă
  • Finalizarea proiectului de infrastructură solicitant până la termenul de construcție
  • Progresul rapid al lucrărilor de construcție datorită planificării utilizând metoda BIM și tendințele conceptului de sistem adaptate pentru a ține cont de circumstanțele specifice de pe șantier
  • Supot continuu pe santier
  • Finalizarea lucrarilor de constructie fara perturbari semnificative ale traficului
  • Nivel ridicat de siguranta in munca
Portait of Kim Hyungwoo, Procurement Manager, Hyundai E&C, Qatar
Kim Hyungwoo
Manager de Achizitii

În foarte scurt timp, viaductul uriaș de beton al proiectului Al Bustan Street South, cu o lungime de peste 10 km, a fost finalizat. Cu rețeaua lor de aprovizionare largă și un suport tehnic deosebit, PERI a făcut posibil să nu ne confruntăm niciodată cu întârzieri sau probleme tehnice pe întreaga perioadă de construcție. Folosind soluția PERI, am beneficiat atât economic, cât și tehnic.Toți cei care au participat la acest proiect se laudă că această soluție este cea mai eficientă și stabilă pe care au folosit-o vreodată. HYUNDAI este sigur că PERI este cel mai valoros partener de afaceri și cel care a dus acest proiect la succes. Sperăm să lucrăm împreună cu PERI în viitorul apropiat în orice loc din lume.

Soluția PERI

  • Soluție de economisire a timpului, cu cofraje și sisteme de schele perfect coordonate pentru construcția podului constând dintr-un pod din beton cu 37 de stalpi și un pod din beton prefabricat cu 81 de stâlpi
  • Combinație a sistemului modular VARIOKIT și PD 8 pentru a stabili cofrajul pentru suprastructura podului de beton 
  • Ajustarea rapidă și continuă a sistemului VARIOKIT și PD 8 pentru a ține cont de diferitele înălțimi ale podului
  • Transfer de sarcină optimizat datorită creșterii PD 8
  • Prima implementare a turnurilor de esafodaj de capacitate portanta mare VARIOKIT VST din Orientul Mijlociu pentru ridicarea podului principal și a drumurilor de acces a podului cu elemente din beton prefabricat
  • Nivel ridicat de siguranță în muncă datorită utilizării portofoliului PERI UP Flex pentru schela de armare, platforme de lucru, turnuri pentru scări, puncte de acces pentru lucrări de finisare și alte aplicații
  • Planificarea proiectului cu metoda BIM care stabilește tendințele