You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Terfener Innbrücke, Terfens, Austria

Datele proiectului

Contact: Terfens, Austria

  • Sprijinirea reconstrucției podului „Terfener Innbrücke” pe autostrada A12 din valea Inntal a Austriei
  • Pod de lungime de 235 m, cu structuri de susținere a podului separate pentru fiecare direcție de deplasare, astfel, un total de două structuri de susținere a podului din beton pretensionat
  • Construcția a început în 2018, prima etapă de betonare a avut loc în februarie 2019, folosind metoda de construcție echilibrată
  • Prima dată că VBC Balanced Cantilever Carriage a fost utilizat în Europa Centrală

Cerințe

  • Construirea podului cu o lungime de 235 m, având în vedere că este amplasat într-o zonă de cutremur
  • Soluție rentabilă pentru realizarea suprastructurilor complexe folosind metoda de construcție echilibrată
  • Planificarea specifică proiectului pentru asigurarea acestuia ar putea fi pusă în aplicare conform graficului de construcții solicitant, care se întinde pe numai trei ani

Client

ARGE (PORR/STRABAG)

Avantaje client

  • Soluție eficientă din punct de vedere al costurilor și disponibilitate rapidă a materialelor pe baza componentelor sistemului închiriat ale vehiculului echilibrat VBC bazat pe VARIOKIT Engineering Construction Kit
  • Economisirea timpului datorită metodei simple și rapide de echilibrare a VBC și a ciclului săptămânal de betonare a facilitat acest lucru
  • Reducerea orelor de lucru din cauza obturatorului rapid și a proceselor de lovire cu ajutorul soluției hidraulice integrate
  • Demontarea simplă a vagonului echilibrat, după închiderea golului
  • Pătrundere redusă în structura de susținere datorită poziției cofrajului plăcii carosabile pe mânecile cravată M24
  • Soluție PERI cuprinzătoare dintr-o singură sursă - de la planificare chiar până la livrarea de materiale și chiar asistență la fața locului
  • Eliminarea potențialelor surse de eroare datorită sistemelor și proceselor de lucru coordonate optim
A portrait of Bernhard Ramsauer, Site Management, ARGE (PORR/Strabag)
Bernhard Ramsauer
Manager santier

Faptul că a trebuit să ținem cont de perioadele cu apă ridicată ale River Inn a însemnat un program foarte exigent. Am putut reduce numărul de faze de construcție pe fiecare structură de sprijin cu două, datorită faptului că am reușit să concretizăm lungimi de secțiune de 5,70 metri cu sistemul VBC PERI VARIOKIT. Greutatea redusă ne-a permis să facem economii în masa structurii de susținere și s-a dovedit avantajoasă în timpul asamblării căruciorului echilibrat. În plus, atunci când adjudecam contractul, s-a pus accentul pe o procedură simplă de retragere a schelei și pe detaliile tehnice referitoare la capacitatea de adaptare la limitările spațiale pe care le prezintă vechea punte existentă la ridicarea primei structuri de sprijin și de către noul pod la ridicarea celei de-a doua structuri de sprijin.

Soluția PERI

  • Construcția secțiunilor de betonare de 5,70 m lungime, cu ajutorul vagonului echilibrat VBC în doar două cicluri pe structura de sprijin a podului
  • Cantileverul echilibrat a fpst mutat înapoi la dig fără a ancora șina pe cărucior după închiderea golului
  • Verificarea statică a faptului că transportul cu cantilever echilibrat poate face față sarcinilor seismice
  • Sistemul s-a mișcat rapid și ușor la ciclul următor și a funcționat convenabil datorită soluției hidraulice complet integrate
  • Proiecția grinzilor încrucișate în grătar modificată datorită peretelui longitudinal de reținere a plăcii cantilevăre în zona de capăt
  • Servicii complexe de planificare și calcul structurale furnizate de inginerii PERI
  • Suport constant la fața locului pentru a optimiza procesele de lucru pe șantier